Як почати наводити лад, коли ваше помешкання переповнене.
Протягом багатьох років ви наповнювали свою квартиру речами, які вам подобаються, і безліччю іншого мотлоху, якого ви не любите. Якщо ви відчуваєте, що безлад переповнює ваш простір, але не знаєте, з чого почати, читайте далі. Ось дев’ять порад про те, як почати наводити лад.
Що таке розхламлення?
Розхламлення відрізняється від прибирання — і це чудовий перший крок перед тим, як ви спробуєте все впорядкувати та навести порядок! Видалення зайвих предметів, які вам не потрібні або якими ви не користуєтесь, відіграє ключову роль у розхламленні. Цей процес може стосуватися будь-якого простору вашого будинку, включаючи шафи, комори, шафи в ванній кімнаті або навіть гараж. Після розхламлення у вас з’явиться додаткове місце для зберігання і залишаться лише ті речі, які справді мають значення для вас або якими ви користуєтесь. Такий підхід допомагає зробити ваше житло більш організованим і затишним.
9 порад, як навести лад
Дотримуючись наступних дев’яти порад, ви будете відчувати більше впевненості та ефективності, і зможете завершити процес розхламлення в найкоротші терміни.
Порада #1: Знайдіть фокус і мотивацію
Перш ніж приступити до розхламлення, приділіть хвилинку, щоб зосередитися та знайти мотивацію. Роздумайте про те, чому вам потрібно розхламити свій простір. Можливо, це перед переїздом, бажання знайти речі ефективніше, відсутність місця у шафі або просто прагнення створити більше порядку та комфорту вдома. Уявіть собі, як ви будете почуватися після того, як завершите розхламлення, це мотивуватиме вас.
Порада #2: Складіть план
Іноді найскладнішою частиною прибирання є з’ясування, як і з чого почати. Складіть список просторів у вашій квартирі, які потребують розхламлення. Опишіть, що саме потрібно покращити в кожному просторі. Наприклад:
Ось кілька ідей, які допоможуть вам почати:
- Ванна кімната — Душова кабіна, шафи, додаткова постільна білизна, косметика, туалетні приналежності
- Спальня — шафа, взуття, під ліжком, шухляди комода, тумбочки
- Вітальня — декор, книги, стара електроніка
- Кабінет/Офіс — документи, шнури, канцелярське приладдя
- Кухня — комора, аптечка, чашки, миски, тарілки, столове срібло, холодильник, морозильна камера
Зазначивши кожен простір і завдання, ви створите конкретний план розхламлення, який полегшить процес.
Порада #3: Створіть трохи радості в процесі
Розхламлення/Прибирання безладу – не найприємніший спосіб провести вільний час, але ви можете зробити процес приємнішим. Слухайте музику, подкасти або спілкуйтеся з друзями під час роботи. Запалюйте ароматичні свічки або включайте релаксуючу атмосферу вдома. Завдяки цим приємним дрібницям ви збережете мотивацію і зробите розхламлення менш марудним.
Порада #4: Шукайте кратні, невідповідні та невикористані елементи
Щоб позбутися безладу, вам потрібно знати, що ви хочете викинути. Загалом, ви повинні позбавитися всього, що вам більше не потрібно або не використовується. Однак це може бути важко! Що робити, якщо вам колись знову буде потрібно одягнути коктейльну сукню?
Якщо ви відчуваєте непевність/важкість при прийнятті рішень щодо розхламлення, зосередьтеся на пошуку речей, які: приносять негативні спогади або асоціації; вже вийшли з ладу і потребують ремонту або заміни; не відповідають вашим поточним потребам або стилю життя; є кілька однакових, не підходять за розміром, не використовуються або не використовувалися впродовж останнього року.
Якщо нічого інше не допомагає, використовуйте прийом від Марі Кондо і запитайте себе, чи принесе вам радість або виконує необхідну функцію той предмет, про який ви вагаєтеся зберігати його чи позбутися. Якщо ні, ймовірно, ви повинні від нього відмовитися назавжди. Цей трюк корисний, коли ви намагаєтеся розхламити свій гардероб, вирішуючи, який одяг зберегти, а який позбутися, а також у випадку розхламлення інших приміщень та предметів.
Порада #5: Створіть спеціальні купи для сортування
Перш ніж почати, подумайте, що ви будете робити з речами, які ви будете видаляти зі свого простору. Деякі речі можуть бути викинуті на смітник, перероблені, подаровані або навіть продані. Візьміть спеціальні пакети або коробки для речей, щоб упорядкувати їх під час процесу прибирання.
Порада #6: Розгляньте кімнату за кімнатою
Перегляд всього в цілому може бути надзвичайно переповнюючим, особливо, якщо у вас великий простір або ви накопичили речі протягом багатьох років. Розбивши все на менші частини, ви зможете впоратися з роботою швидше і відчувати себе більш вдячними.
Погляд на загальну картину може бути надзвичайно приголомшливим, особливо якщо у вас великий простір або ви накопичили речі протягом багатьох років.
Замість того, щоб намагатися зайнятися всією квартирою або простором відразу, робіть кімната за кімнатою. Невеликі приміщення або зони, такі як ванні кімнати або пральні, можна зробити швидко. В інших, таких як гардеробні чи кухні, може знадобитися трохи більше часу.
Порада #7: Не поспішайте
Рим не був побудований за один день, і ваше рохламлення теж не повинно бути поспішеним. Не намагайтеся завершити весь процес в один день. Подумайте, скільки часу ви маєте сьогодні і виберіть відповілний простір або кімнату, на яку будете фокусуватися.
Порада #8: Як тільки почали, доведіть до кінця
Як тільки ви розпочали прибирати якусь конкретну кімнату або зону, намагайтеся завершити її до кінця. Зупинка на півдорозі може призвести до стресу і відчуття незавершеності, що ускладнить повернення до завершення роботи.
Порада #9: Торкайтеся кожного предмета лише один раз
Під час сортування своїх речей, застосовуйте метод “одним дотиком”. Наприклад, якщо ви переглядаєте свій одяг в шафі, розгляньте кожен предмет окремо і вирішіть, чи повинен він залишитися чи ви його позбудетесь тут і зараз. Для речей, які ви вирішили прибрати, відразу розмістіть їх у відповідній купі (для подарунків, продажу або викидання).
Цей метод працює для всього, від старої косметики до старих шкільних паперів, і може допомогти вам не збитися зі шляху та ефективно видалити зайві та непотрібні речі.
Почніть з чистого аркушу за допомогою CleanUp
Компанія CleanUp розуміє, що процес сортування і прибирання безладу може бути важким і часом вимагає додаткової допомоги. Тому ми пропонуємо свої послуги, щоб спростити вам цей процес. Наші професійні клінери допоможуть вам прибрати місце від надлишків і зроблять це швидко та ефективно.
Ми не лише приберемо, а й можемо надати поради щодо організації і зберігання речей, щоб у майбутньому уникнути надмірного накопичення. Зверніться до нас, і ми з радістю допоможемо вам знайти чистий аркуш і створити оновлений та організований простір для вас.